8 Mart 2012 Perşembe

masumiyetin 'siktir lan!' dedirttiği an

Eski mailleri ve ya eski msn sohbet geçmişlerini okuyarak kendime acıdığım zamanlar olmuştu.. farkettim ki ergenken çok atarlıymışım ben. Karşımdaki bana hoşuma gitmeyen birşey söylesin , ''hoş değil'' demek yerine direk adama adı soyadıyla hitap edip sonuna ünlem koyarmışım ''Şakire paksoy!'' gibi.. çok ağır abi takılıp msnde tesbih sallar gibi bir hava yaratır artistliğimden ''slm, selam'' gibi cümleler yerine direk ''selamun aleyküm birader!'' yazıp insanlara ''sen bizim çocuğu okulun orda dövmüşün? utanmıyormusun bit kadar çocuğu dövmeye piç!'' şeklinde göz dağı verir gibi ayar çekmişim! artistliğim acemiliğimdenmiş. karşımdaki beni realde tanımasa köşedeki gaavenin müdavimlerinden ''baltalı kazım'' sanacak ve ''eyw.. abi sen yeterki iste köpeğin oluruz diyecek '' diyeceğim o ki çok artistlenmişim hatta bildiğin civcivken gölgemin büyüklüğünü pazarlayıp horozlanmacılık oynamışım..

herkes internetle ilk tanıştığı çağlarda eblek tavuk gibi sağa sola bakınıp araba yarışıdır, giysi giydirme dir oynamış sonra bunlardan sıkılıp'' hey ben genç kızım genç kızlar oyun oynamaz arabesk rap depresif hiphop dinler kendine gel ve hemen msnye atarlı bir nick yaz'' demiş ani bir virajla 18 yaşında bir çıtır, aynı zamanda 30 ansiklopedi okuyup hatmetmiş gibi bilge bir hava takınıp chat kanallarında takılmaya başladım. çünkü msnde çok arkadaşım yoktu bu benim büyük ayıbım :) cazgır_cevriye den güllüşah'a kadar birsürü siktirmasyon nickle boy gösterip rezilliğimin son perdesini çekerdim ve ne hikmet
se kanalların adminleri hep bana özel mesajla '' çok tatlı yazıyorsun hayatı siklememen çok hoşuma gidiyor aynı zamanda çok zekisinde msnni alabilirmiyim?'' şeklinde mesajlar atıyordu. düşünün bir tekstil fabrikasında işçisiniz ve patronunuz size aşık oluyor yani en üstün en yetkili kişiyle beraber olma fırsatı elinize veriliyor ne yapardınız?

bende düşündüğünüz gibi önce biraz naz edip ardından ekliyordum herifleri ve hepsi bir bir lanet ucubeye dönüşüyorlardı sanki Allah'm bu benim kaderimmiydi? hep kekolarmı talibim olacaktı? hemen duruma el atıyor ve adamları silip engelleyip kanala güzel bir küfürlü saldırının ardından ortadan kayboluyordum... gel gelelim bir gün bu sessiz karizmatik hoş adminlerden biri bana aşık oldu adam hiç susmuyor kafamı ütülüyor bana paso aşk şiirleri yazıp akrostişlerle beni 'oha!'' moduna sokuyordu. sonra bir gün ona asla onunla olmayacağımı bunun kaderin bize oynadığı kahpe bir oyun olduğunu öksürürken ağzımdan kan geldiğini obez ve ucube olduğumu söyledim çünkü temel kuralım Acıtasyondu.
Kanala girdiğimde ortalık şenlenir herkes ard arda :D :D :D :D :D ifadelerini dizerdi. sonra bu işin beni iyice morona götürdüğünü fark edip bıraktım tabi.. az önce de ileti geçmişlerime bakarken bir zamanlar dibimin düştüğü içimin şiştiği kalbimin piştiği adamla yaptığımız konuşmalara denk geldim ve şu keko cümleyle yıkıldım '' eger kariyerimi yükseltirsem seni istemeye gelicem istermisin peki?'' 17 yaşında aldığım ilk isteme teklifiymiş çok kekoymuşumki adama resmen erimişim o an, ve o adam dün akşam bana feysten mesaj atıp ''benim sevdiğim kız masumdu temizdi herşeyden önce böyle fuck falan bilmezdi adresi karıştırdım heralde yanlış kişideyim sen böyle değildin..! '' demiş vicdanı ve kalbi olan geçmiş aşkına saygı duyan her insan gibi olmayıp ''he ellaam adresi karıştırmışsın wat dı fak? -türkçesi bu ne perhiz ne lahana turşusu-'' diyerek nasıl pis bir insan olduğumu gösterdim çünkü masumken tepeme çok binildi çok suistimal edildim. bana '' seni seviyorum kalbim senin ama benim ihtiyaçlarım var'' diyerek soluğu verenlerde alan insanın söylediği lafın benim kat'mda tek açıklaması var o da '' kalbim senin, sikim onların aklım onlarda'' demektir.
Neyse çok laf salatası yaptım gidip biraz aşık olup arabesk rap'n dibine vuran keko arkadaşlarımla kafa bulayım çok sevimliler lan...

Hiç yorum yok: