22 Haziran 2012 Cuma

naber?

hey!
hani siz böyle aşık oluyorsunuz ya erkekler olarak sonra kızlara ''herşeyim oldun yemin ederim'' diyosunuz ya lan keller! işte ben size inanmıyorum hayati tecrübesiyle beni kat kat sollayabilecek kapasiteye sahip feridun abim boşuna ''kimse kimsenin herşeyi olamazzmışşş'' demiyor. canım o benim varya elini gözünü öpesim var onun...
çünkü aşk dediğiniz şey pat diye bitebiliyor ufacık bi hareketinden bile kıllanabiliyorsunuz şimdi muhalefet abiler ve ablalar çıkıpta '' gerçek aşk o karşında osursada bitmeezz'' diyecek demeyin lan aşk maşk kalmadı zaten ortada.

iki kalp çarpıntısı bir titremeyle azer bülbüle bağlayıp aşığım demiyomusunuz suratınıza kezzap atasım geliyor! bu cinsliği nerden buluyorsunuz!

birde ayrıldıktan sonra dönüp dolanıp eski yazışmaları okuyup anıları sağdakide soldakine taa ki komşuya bile anlatıp insanlardan ''aah canım kıymetini bilememiş bla bla'' tepkileriyle havaya giriyorsunuz indirin la paraşüt sıkışmış kıçınızı yere! ayrılıp terkedildikten sonra '' ama şurda şöyle demişti asla bırakmicam demişti'' diye beyninizi yemeyin hocam valla bak. çünkü o ayrılık olayı yaşandıktan sonra o anılar, sarılmalar, opusmeler bir boka yaramıyor bi sikm etmiyor kaldığınla kalıyorsun herif seni umursamıyor! gittiyse daha iyi kriterlere sahip eli yüzü düzgün fizigi süzgün pıtırcık çıtırcık bi hatun bulduğu içinn gitmiştir. sizin daha iyisine layık olduğunuzu düşündüğü için değil kendisi daha iyilerine layık olduğunu düşündüğü için gidiyor her seferinde aynı klasikleşmiş cümleleri size yutturuyordur!

maalesefki siz hemcinslerim cin olup adam çarpamıyor cins olup adam kaçırtıyor ya da çok çabuk kanıyorsunuz. kanıyoruz kanıyorum... niye güzin abla modundayım bilmiyorum çok sıkıldım çalışmaktan kimse beni tatile göndermiyor git bi dinlen gel demiyor it gibi çalışıyorum 23.00da uyuyorum o kadar hasretle beklediğim yaz mevsimi çalışarak geçiyor way anasını çok bunaldım! bye..

2 yorum:

Zombi dedi ki...

şuan tamda bırakmıycaktı hani modundayken iyi gelen bir yazı oldu :D

Zift dedi ki...

Zombi: :)) o mod tehlikeli mod baş belası mod :)