19 Temmuz 2011 Salı

Şimdi bize TATİL yoook mii? ☼Tatil☼Tatil☼Tatil☼..

Selamlar..
Bu gün oturdum düşündüm.. kendimce önemli bir konuya daha barnah bastım. ve dedim ki ; kızım G.n.c sen niye tatile gitmiyon? ya da niye gidemiyon? ve bunalıma girdim. çektim isyan bayrağını zaten bana dünden rest çekmiş ayaklarım ayakkabılarıma sığmaz olmuştu. buda iyice arttırdı bunalımın level'ini..

Zaten kısmetsizim ezelden beri tatil konusunda.. Hep bir fiyaskoyla sonuçlanmıştır tatillerim.. ya istemediğim kadar uzun, ya da istemediğim kadar kısa ( mekan farkından olsa gerek ) (:
Allah'ım isyanlardayım ha bu sevgili kulunada güzelinden hayırlısından ( 3 güne bile razıyım o derece ) bir tatil nasib eyle.. Amiiiiinn!!
Tatil duasınada çıkar oldum sonum hayr olsun İNŞALLAH..
AMİİİİİİNN!!!



Şarkının sözleride benden olsun..
Hani benim tatilim tatilim
Banknotlar verecektim
gitmezsem!
Bunalıma girecektiiim.. (:
Oççakalın..