31 Ocak 2012 Salı

Rüyalar da buluşalım beybi..

İlk ömür törpülüğünü öğrendiğim zamanlarda abim her çocuğun sevdiği ''fıkra anlatma'' olayını sevdiğimi bildiğinden gelip bana hayatım boyunca insanları nasıl çileden çıkaracağımın güzel bir yolunu sunmuştu.
Bu harikuladenin fevkinde salakça oyun '' sana bir fıkra anlatayım mı? '' ''anlat'' '' anlat demekle olmaz sana bir fıkra anlatayım mı?'' ''ya anlatsana lan!'' '' ya anlatsana lan! demekle olmaz sana bir fıkra anlatayım mı?'' '' ebenin'' '' ebenin demekle olmaz....'' la giden karşındakini tam anlamıyla senin ağzını burnunu kırmaya sevk edebileceği bir oyundu...
Bu yüzden kafamın yarıldığını hatırlıyorum.. Üvey halamın ibne oğlu Kafamı yarmıştı it!
-hayallerimin yıkıldığı an-
Neyse...
Şu kar kış günlerinde manita sıkıntısı çektiğimizden olacak ki rüyalarımda sürekli esmer yakışıklı bir ımmm adam olamayan huru-nuri tarzı bir varlığın bana aşık olduğunu görüp, uyanmamak için kafamı yastığa gömüyordum. Gel gör beni aşk neyledi.. Bu nuri benden öcünü aldı ve... rüyamda onada aynı işkenceyi yaptığımı gördüm.. küçük kırmızı bir masanın etrafında oturuyoruz ben ona dönüp ''sana bir fıkra anlatayım mı?'' diye soruyorum.. derken.. oo ''anlat'' diyor.. ben ''anlat demekle olmaz.......'' diye işin bokunu çıkarırken herif dönüp bana ''seni seviyorum!'' diyor.. sıkıyorsa '' seni seviyorum demekle olmaz sana bir fıkra anlatayım mı? '' de.. mest oluyorum tabi.. Sonra herif dönüp bana ''sana bir fıkra anlatayım mı Allaaan delisi!'' diyor.. Bağırıyorum Küfrediyorum.. Hanımefendilikmiş, cart, curtmuş hepsini o kırmızı masayı adamın kafasına geçirerek silip atıyorum.. Gel gör ki içim soğumadı hala kafasına masa geçirecek adam arıyorum.. Duygularımla oynadılar... Kendimi daha önce böyle berbat hissetmemiştim... Etkisinden yeni çıktım yeaa..

Şimdi diyorum ki; bir genç kız olarak benim de hayallerim, isteklerim, ihtiyaçlarım var.. Tabi bu lafımı kötüye çekip '' ohaa! ihtiyaçlarım var diyor bir kızın bir erkekten ne gibi ihtiyacı olabilir? tabiki.......dınınını.. Irıspı bu ben biliyordum!'' diyenler olacaktır! onlara hak veririm. ben olsam belki aynı şeyi bende düşünebilirdim. Ama saksıyı çalıştırmanın şart olduğunu belirterek, insanların sevgi, şevkat gibi tırt ihtiyaçları olduğunu söylemek isterim.. tırt diyorum çünkü bence cidden tırt bu şeyler.. yani bazen böyle gel-gitlerim oluyor. Ama kesin olarak fikrim net... Yanlızlıktan belki can sıkıntısından '' Manitaaaaaa!!!'' diye çıldırarak koşma potansiyelim olduğunu düşündüğüm zamanlarda bile fikrim buysa, net olarak budur bence... ''Sevilmeyi istemek TIRT bir şey..'' Ne kadar dışa dönük biri olsam da her zaman içimde yanlız kalabilen bir insanım. evet çok karışık bir cümle yea..
Yani tamam.. ''Bir tane olsun sonsuz olsun!'' diyenlerdenim ama o birtaneyi bulacağız diye anamızın ağlamasına da gerek yok yani...

Yaşasın bekarlık! Yaşasın manitasızlık!!1bir

8 yorum:

Caner dedi ki...

!!1 şu olaya bayılıyordum sen 'bir' ileri seviye taşımıssın.

Doktora gitsen,sevilsen geçer diyecektir.

Modafobik dedi ki...

Aynen aynen bekarlık sultanlıktır ohhhh missss!

Zift dedi ki...

Caner: Teşekkürleerr! :) evet doktorlarda ezberci hepp yeaa :)

Modafobik: kessinliklee, ama bazen böyle gel git oluyor yaa bu da bir kriz anı.. :)

** ZEL ** dedi ki...

Sağlık olsun :)

Zift dedi ki...

** ZEL **: Amin! herseyin basi o zaten :)

deeptone dedi ki...

mimin var bende.
:)

Hayat Cafe Tarifleri dedi ki...

Sayfanı keşfettiğime sevindim canım..
Sevgiler.
Takibindeyim.

Zift dedi ki...

deeptone: en kısa zamanda yapıciiim :)
Hayat Cafe Tarifleri: Teşekkür ederim. Hoşgeldin! :)