27 Eylül 2011 Salı

Bizmi kursa yazıldık kurs mu bize yazıldı bilemedim!

Sevgili arkadaşım 'z' ile hayatımızda ki bu ''banel'' boşluğun bir kısmının kıçına tekmeyi basmak adına yaptığımız zekice (!) plan da kursa yazılmak da vardı.
Bu fikir ortaya atıldığına göre geri kalamazdık.
atlangoçluk yaptık ve kayıtlar başlar başlamaz kaydolduk.
--alakasız görsel--
Tabii ortaya fikri atan dahi olarak ben hemen senaryolar yazdım yetmedi Zye yazdırdım.
''kurs çıkışı napsak?, Hoca nasıldır lan ?'' gibi kursla hiiç alakası olmayan sorular beynimizi taciz ederken aralarından en baskını hoca'ya olan merakımdı.

Bana göre hoca ''orta yaşlı, bayan,-ciddi anlamda bizi bayacak bayan- şişman, muhtemelen 54665659 haftadır diyette olacak ve bu diyetin ona kattı stresle anamızdan emdiğimiz sütü göbek deliğimizden fışkırttıracaktı.''

Zye göre '' uzun boylu, esmer, sakalı saçına karışmış, entel'' olacaktı. Tabi daha hocayı göremedik benim senaryoma uyarsa hayallerimin altında kalırım üstüme göçer hepsi.

entel'e razıyım diyetli domuşuk olmasından iyidir dii mi?
kıç'ı açıkta bırakıp uyumuşçasına başladık yanlış yerlerimizden atmaya Derse girecektik ve esmer entelle tanışıp kaynaşacaktık karizmatik entel'i ben hocanın kuzeninide Z tavlayacaktı mutlu, mesut yaşayacaktık.

arada cidden şizofrenlik derecesinde grammy alacak senaryolar vardı.

Z der ki;
''Kanka hoca girer sınıfa sen dersini çalışmışsındır. bir kaç dersi geride bırakmışızdır. hoca seninle örnekler verir sorular sorar ve tabiki sen başarıyla cevaplarsın. sonra hocanın esmer kuzeniyle ben kanka olurum derken bizi çay bahçesine - bak baak fantazilere baak :D- davet ederler sen çayı üstüne dökersin hocada temizlemeye çalışır derken bi bakışma bundan ben ve esmer kuzende etkileniriz derken flört mlört hak getire evli, mutlu, çocuklu oluruz ''

Ben dedim ki;
''Bence tam tersi olur biz ilk ders başlamasını beklerken içeriye bir ışık girer Aman Allah'm! ben şokke olurum tabi ama o ışık yan sınıfın hocası olur bizim hocayı sorar ve gider.
Biraz sonra bizim hocanın geleceği duyulur benim galbim azımda atar derken içeri kısa, şişman, uzun saçlı, terli, altın sarısı görünümde sarı dişli, döşü kıllı bir bey amca girer.
buna dayanamayan G.n.c bayılır. Z kankasının bu haline dayanamayıp panik olur. o sırada sübyancı pis döşü kıllı hoca G.n.c'ye suni tenefüs yapmaya kalkışır. Z ''hoop hocadan bozma goril geri kaykıl bakiim napıyon lan bilincin yerindemi?'' diyerekten hocaya çıkışır. beni koluna aldığı gibi dışarı çıkarır. Bir daha kurs lafının Ksini ağızlarına almazlar. Kurs hocası Döşü kıllı diyenlere döş'ün alasını monte ederler. Sonsuza dek evlerine kapanıp saçlarını pencereden sarkıtarak kafa da evcil hayvan Bkz: Bit beslemeyi öğrenirler. Ve ölürler.''

Bu şizofrenlikte çığır aşmış hayallerle birbirimize gaz verip güldük.
Biz hayali hocamıza isim bile bulduk -Sanırım yakın bir zamanda kliniğe falan yatsak iyi olacak-
Ama kurs henüz başlamadı.. İlk dersten sonra kıçımıza bakarak dönmekte var. Ne kadar eğitim aşkıyla yanıp tutuşuyoruz görüyorsunuz sayın izleyici..

Şaka tabi hepsi ben yeni bir şeye başlicağım zaman hep böyle senaryolar yazarım bu da onlardan sadece bir'i.
Yoksa ''Bekarlık sultanlık hacııı''cıyımdır. Ama bir gün evlenirsem o eğitimci olsun Müzikle ilgilensin. Falan filan işte..

Hiç yorum yok: