19 Eylül 2011 Pazartesi

Uyumalı hafta sonları!..Nah!

bi kaşık suda boğulmak deyimini gerçekleştirdik dostlar
Nasıl mı?
ben garfield felsefesine inanan bir uyuşuk olarak cumartesi günleri erken yatarım ki pazar günleri dinç olayım
yine aynı şekilde yatağımla içli dışlıyken 2. yastığımı kucaklaymış gayet mutlu mesut dolarları tuvalet kağıdı olarak kullandığım rüyalara dalmışkeeen...


boğulduğumu hissettim! noluyo lan? rüyadan rüyaya nasıl geçtik oloom?! asskktrr! wcye bile düştüğümü düşündüm o an meğer beni boğan şey bi bardak suymuş lan :S
tam suratıma boca edilen bi suyla feryat figan ablama saydırıp kıçımı dönüp yattım yine oh olsun arsızım pazar benim yatak beni yastık benim lan yannız hala kulağımda su var
gidip çıkariyim şunu
( bir saçma maceranında sonuna geldik bu da asosyal mesaj olsun pazar bizim yaşaşın pazar uyuyun hep! ) :D

öptüm en salyalısından ! :*

Hiç yorum yok: