23 Eylül 2011 Cuma

Dinle Sevgili Moron'a Bağladık! :)

''Panpa yeaa o değilde geçenlerde noldu biliyon mu? :S''

dün akşam işten erken çıkıp gittim uzun zamandır tv seyretmediğimden dolayı fox da ''dinle sevgili'' adlı banal diziye denk geldim 2 bölümünü izleyip dizinin geçmişini de kardeşimden öğrendim.
şimdi bir mehmet var zengin, piç bir  babası olan ceren diye (çakma sarışından hallice) hatun'a hasta hatun da adamın oğluna hasta ve tabiki bir zengin kötü'ye yaraşır ayırma planları yapıyor mehmetle handeye bla bla bla.. yani dizi çok boktan benim ilgimi çeken asıl olay şu ki; maddelendireyim..


*başrol kızları resmen ifade özürlü ne bi mimik ne bişey yok. Kızsa anlamıyoruz özellikle hande hatunu..

*Cerene asılan 40.da azan ama peneşir paklayamamış moruk tam bir piç! etmediğim küfür kalmadı tv karşısında terlik fırlattıracak cinsten tipinde de meymenet yok zaten.

*iki tane apaçi var dizi de o nasıl iğrenç danslar nasıl iğrenç figürler danstan soğurutlar adamı al ayağının altına azına azına vur. abazalar manita diyince bile bir hoş oluyorlar o ne tiksinçlik lan :S

*iki moruk var gelin görümce görümce abla sanırım eski türk sinema sanatçısıymış ama teyze burukşuk muşambadan hallice boyadıkça da boyamış kutu kutu fondöteni tester gibi şerefsizim Allah'm öyle buruşmadan alırsan yanına beni valla çok nefis olur ;)

*Radyo da çalışan bir sarışın dişlek hatun daha var kendine 2 beden küçük mini elbiseler giyiyor. Göbeğini içe çekerek yürüyor biz anlıyoruz. O şapşallığı suratına vurmuş haliyle taner moruğuyla iş birliği yapıyor anlıyoruz ki önplanda olan beyin değil dış güzellik azcık onada yavşıyor taner haspası.

*sus pus bir kızımız var oda konuşamıyormuş eskiden şimdi de hizmetçinin oğluyla flörtleşiyor bilindik zengin kız fakir oğlan acıtasyonu. Burdan senaristlere sesleniyorum ''yemiyoruz artık zengin fakir arasındaki imkansız aşkı, minicik çocukları oyuncu yapçaz sizi diye alet etmişsiniz dizinize''

* bu ikinci moruk yani gelin abla sıyırmış tahtaları kayıtlar kopmuş, merkezle bağlantıyı kesmiş. manyak gibi deli kahkahası atıyo kocası onu boşamış diye ''herkez kendi mutluluğunun peşinde dimi abla dimi haa ah ah hah hah ha''

*manikürcü bir abla var smiley suratlı cidden beğendim kadını ama o da bir tuhaf o kır saçlı at suratlı parasıyla kendini bir bok sanan taner cincosunda ne bulmuş anlamadım anlamiycam!

*gelelim mehmetlen handeye aralarında  acaip bir çekim var -ama cidden acaip öyle yoğun manasında acaip değil salakçamı desem bilemedim- küsüyorlar çocuk haklı hande bacı küsüyor sonra barışmıyor bunlar 2 bilemedin 3 gün acı  çekiyolar ama ölümüne bi acı sonra şak diye barışıyorlar ''bir daha ayrılmayalım aşkım'' yapıyorlar 2 gün sonra yine küsler. Aşk denen o şeye azcık saygılı olun lan piç ettiniz ilişkiyi ayrıl-barış olmuyor ama..

Bunların bir de bir  sahnesi vardı ki gülmekten öldüm aynen şöyle; sevgili olduklarına hala inanamamış bu görgüsüzler webcam da konuşuyor akşam sonra ikisi de webcam'ı açık bırakıp birbirlerinin tipitip suratlarına bakarak uyuyorlar dedim pcye sarılın barı hacı daha anlamlı olur. ama nasıl romantikler nasıl romantikler ahh uzun süredir bu kadar gülmemiştim iyi geldi ama çok iticilerdi o sahnede bide mehmet kotla yattı ışığı açık bıraktılar çorapları da ayaklarındaydı. bu olaydan nefret ederim çok gözüme battı.

işte bu tür mıcı mıcı hareketler ilişkiyi çabuk eskitiyor. sevdiği insanla her dakika yan yana olup ilişkinin suyunu çıkarmamalı.. sevgilim diyecek ki bana '' bu akşam webcamı açık bırakıp uyuyalım sana bakarak uyumak istiyorum'' diye vampir olur kanını emerim onun! o nasıl bir romantizm nasıl bir aşk anlayışı lan bit beyinli! der basarım tekmeyi en uçanın dan gelemem ben öyle yılışık şıp şıp öpüş kokuş hareketlere ten teması bu kadar ön planda tutulmamalı bence en hası böyle olur. hem ruhunuza mı aşık bedeninize mi bunu test etmiş olursunuz ;)


Ve dizinin tek beğendiğim olayı Bu Şarkısı

Hiç yorum yok: