5 Ekim 2011 Çarşamba

ergenpaçiler

''bu çocuklar faceyi sallar!'' demiş videoyu ekleyen özü mal insan kişisi.
Ergenbesk'' 'arabesk' ile 'ergenizm' topluluğunun birbirine vuruşu sonucu ortaya çıkan ''ergenbesk'' üyeleri bize faceyi sallayacak bir video(Bkz: Video ) çekmişler sağolsunlar canlarım beniim(!)

Muhtemelen 14-16 yaş arası iki insan kişisi birisi buluğ-doğrumu yazdım kıı- çağına yeni girmiş inek.
diğeri elinde cigara hem içiyor hem söylüyor. muhtemelen annesi onu mehmetlerde ders çalışıyor biliyordur.
Hayatımda ilk defa şu iki solucan kılıklıyı birbirine sürtüp çıkan kıvılcımlarla tüm ergenbeskleri yakmak istedim.
Normalde şiddete karşıyımdır -yani öyleyim galiba- bir de kameraya öyle acılı bakışlar atan ''baştan gir kankaa''cı velet'e acaip pis kıl oldum.
kıl bir kişiliğe sahip olabilirim ama buna karşı bir nefret oluştu içimde. Ben bunların sanat aşkına ve anlayışına tüküreyim. Reklamla olmaz bu işler o sigarayı kıçında söndürür baban o zaman görürüm senin aşk acını kuyruk sokumu sızını diyorum. Konuyu kapatıyorum.

''Neden eleştiriyosun sağı solu?'' diyorsunuz bu ''hakkı nerden biliyon lan'' diyorsunuz biliyorum ama.. yok ama..
Blog bunun için var canlarım.

Hiç yorum yok: