15 Ekim 2011 Cumartesi

Bir kursiyer bir kursiyere''bre kursiyer gel beraber bir kurs açalım'' demiş.

''Şurada'' belirttiğim olay nihayet sona ulaştı çökelek peynirlerim..

Nihayet kurs başladı ve biz o ulu hayallerimizin nasıl tezeğe dönüştüğünü acıyarak izledik.
Şom ağızlı olduğumu fark ettim çünkü olumsuz ne söylesem oluyor. Ben sizede 'Z'ye de söylememişmiydim bizim hoca kısa boylu göbekli kafası tıraşlı olur diye..
Bonus olarak top sakalı ve küpesi bilem var anadımmı.
Hocayı gören ben kısa süreli bir şok geçirdim tabi, ''way anasını çenemin bağına mıçayım!'' dedim. O şok'un etkisiyle hocaya ''aa hoca sizmisiniiaazz? '' gibi kabullenemediğimi belirten soru cümleleri sarf ettim. ''Eminmisiniz?, Son kararınızmı?'' da diyecektimki 'z' dirsekledi beni.

İkinci umudum sınıftı. Allah vere de iki tane boyfirend bulak barı burdan dedim. Çok pisim lan.
Sınıfa girdiğim anda bütün sınıfın bir ''owww'',''wayy anasını hatunu kesstt'' demesini beklerdim. Sınıfa neyin girdim ahır gibi kalabalık her telden, kıldan insanlar var. te ki de dönüpte bakmadı gül cemalime..
Tesettürlü ablalarmı dersin kafası kel beyamcalarmı dersin, beyiyle kursa gelen hanımteyzelermi dersin falan..
tabi bunlar tek tük Genelleme genç kuşak.
Kötü kedi 'z' kınalanmaya gittiği için ilk derse gelemedi yanlız kaldım. Dedim bari rahat vermeyeyim mesaj atayım bik bik ötsün telefonu.

'' Kızım her erkeğin yanına bir kız tünemiş bile tesettürlü kadınlar, gözlüklü inekler, fısıldaşıp dikkat dağıtan sürtükler ve olgun teyzeler var fazla kız yok -görüş alanım iyi değildi iyi görememiş olabilirim sınıfı- bir esmer manita var ben onu kesiyorum o beni kesmiyo yanındaki kıvırcık kabarık saçlı kara kadınla püskevit yiyo, yanımda bir sarışın çocuk var mavi gözlü müsaade istedi nefret ettim. Aha şuan bi kızla konuşuyo ''fıstık naber'' diye anlamsızca sırıtıyo, bir kıvırcık saçlı adam var bitli bence, bir gözlüklü kız var tahmini hatta olası inek, baska bi gözlüklü çocuk var gözlüğü çıkarırsa gideri var ama telefona bakarken resmen kafasını sokuyo karşımda bir kız var deminden beri yanındaki kadına nişanlı olduğunu anlatıyo beynim şişti. önümde oturan bir malak var göz süzüyo falan alttan alttan bakıyo cool olmaya çalışıyo aklınca bir de kel amca var 45-50 yaşlarında, bir kadın var bütün sınıfa kraker uzattı bana uzatmadı yelloz! o yaşıyla hep erkeklere çalışıyo resmen kur yapıyo heriflere, iki kız var yan tarafımda pısır pısır konuşuyolar biri diğerine paso '' ben çook zekiyiaaamm'' diyo şimdilik analizlerim bunlar eğlenicez galiba lan'' şeklinde bir mesaj döşedim çok heyecanlanmış ayy canım yaa hemen gelmek istemiş dedim kına bana da ayırda yakalım mehehe :D

Neyse işte kurs böyle bir yer bakalım neler göreceğiz kursceğizimizde..
elimden geldiğince gizemli olacağım, beni merak etsinler ''çok gizemli lan'' diye kurcalasınlar facebook, twitter'da neyin aratsınlar googleye sorsunlar '' o kız kim laa?'' cevabını alsınlar. Gizli hayranım olsunlar fanım olsunlar, malum önümüz kış grip olupta sümkürdüğüm peçeteyi saklasınlar istiyorum. Çok şey istiyorum farkındayım. Ama olsun umut fakirin ekmeği hacı o ekmek hoca konusunda boğazımız da kalsa bile umutlarımı yitirmiiyciiim!

Sonuç itibariyle kurs konusunda kıçımıza bakarak döndük gördüğüm manzara fena değildi. Lakin daha iyi olabilir. Devam edersem post'a kusacağım.

Görsel ne alaka? Bende bilmiyorum..

Hiç yorum yok: