9 Ağustos 2011 Salı

E-alısveris kısmetsizliği..

Yaklaşık bir yıldır sosyal hayat olayını bitirmiştim. üşenmekten alışveriş bile yapmıyordum ki hala yapmıyorum.
gayet merkezi bir yerde oturmama rağmen ''kim gitcek şimdi yeaa'' diyip kendime bişey almıyor üstüne bide arsızlığımı tavan yaptırıp '' giycek bişeyim kalmamış be'' diye de kendime acıyordum. Almazsam olmaz tabi.
Bende çareyi e-alışveriş sitelerinde bulmuş oturduğum yerden gez-dolaş, giy- çıkar yapmadan bakınıp duruyordum.
gel gör ki son zamanlarda aldığım haddi hesabı olmayan kilolar ve buçuklu ayak numaramla hiçbişey alamıyorum kendime.
bazen 37 bazen 38 olan ayak numaramla beğendiğim ayakkabıyı spariş veremeyip kendime acıyıp duruyorum.
giysi konusunda da aynı şeyleri yaşıyorum. kalıp farkı cart curt derken hangi bedenim karar veremedim.

Tek umudum yaz mevsimiydi kışın biriktirdiğim kilolarımı yazın terleyip falan filan atarım diyordum ama olmadı
hala göbeğimle bir bütünüm.

buçuklu ayak numarası olayında eminim aynı problemi yaşayanlar vardır. illaki birinin bir önerisi vardır lütfen çekinmeyin yazın.


Durum böyle olunca bende ancak t-shirt ve aksesuar tarzi şeylerle yetiniyorum kalkıpta dükkan dükkan gezmeyede hala niyetim yok cancağızlarım.

Sonuç olarak ''biz üç kişiyiz Ben Göbeğim ve Basenler ''
  Şarkı tık Tık 

hepinizi öpüyoruz :)
Hoşçakalın..


Hiç yorum yok: