11 Ağustos 2011 Perşembe

İstanbul'da yağmur vaaarrr!

Şakır şakır şakırdayan yağmurun sesiyle başladım güne yağmur beni acaip mutlu etti. Gökten altın yağsaydı bu kadar mutlu olmazdım herhal :P kalkıp hazırlandım patroncuğuma bir kıyak yapayım dedim ofisi açmaya geldim ama renk değiştirerek :) Giydim ayağıma beyaz converse tabi bizim yollarda alt yapı çalışması olduğundan kelli toprağın çamurun etkisiyle beyaz-gri puantiyeli bir converseyle ofise geldim durağa kadar yürü Allah yürü nefes kesildi tabi Rüzgar suratıma ve bütün bünyeme vurunca otuzbeş yerimden birden nefes almaya başladım :P içime işledi soğuk yağmur walla billa ya :(
Koştur koştur ofise girdim ıslak saçlarımı topliyim diye anam ne göriyim aynada benim saçlar '' teller havayaaa'' yapmışlar bi güzel
bende biraz nemli biraz hüzünlü yağmurdan dolayı mutlu bir biçimde size bu yazıyı yazdım..
Yağmur..

2 yorum:

Hero of Darkroom dedi ki...

istanbulda yağmur .. mmm çok lezzetli ; ruhum orada kaldı :|

Zift dedi ki...

Hero of Darkroom; eğer sende sabah yaşadıklarımı yaşayıp sudan çıkmış balıkmışcasına solungaç çıkartsaydın böyle düşünmeyebilirdin. düşünebilirdin de İstanbul'u özlemek ayrı bir şey tabi..