10 Ağustos 2011 Çarşamba

Modifiye..Toplama insan

Bir -fi- tarihinde sevgili kankamla karşı cinsten dert yakınırken -karşı cins çok cins ya-  yine aklımıza saçma ama bir o kadar da mantıklı bir fikir geldi. Misal teknoloji gelişiyor. tokluk hapı çıkacakmış, uzaya tatile gidilecekmiş, ha bir de koyun klonlama olayı var tabi..

dedik toplama insan olsa mesela toplama bilgisayar gibi..?
tamam ilk başka çok saçma geliyor ama toplamadan kasıt donanım değil yazılım yada her ikiside :)




bakıyorum etrafa her iki tarafa da
ilk olarak erkekleri ele alalım
örnek1 , yakışıklı -ee görsel önemli tabi-, ama kro düşünceleri değiştirilemeyen, düz mantık hatta düz beyin yada beyinsiz :)
örnek2 akıllı, bilgili, çalışkan ama sıfat aynı ciguli..
örnek3 uçuk beyinli tabiri caizse aklı 56546 karış havada, ama gönlünüz kondu bikere :(
örnek5 tam bir beyefendi işinde gücünde, akıllı, süpersonik fikirli, dehşet yakışıklı... Yok öyle biri eheheh

Şimdi.. Al örnek1 den Yakışıklılığı ,çarp örnek2 nin bilgili çalışkanına vur üstünede işinde gücünde beyefendiyi..Nasıl oldu? wuuuhuuu dehşet :)

geri kalanları bırak napıyorlarsa yapsınlar..

Ve sevgili hanım kızlarımız..
Hiç unutmuyorum asla asla unutamam.. orta sondayız 8.sınıfta son zamanlar ders molasında lavaboya gittim.
Anam bir baktım iki, üç tane 2. sınıf kız bebe ellerinde boya kalemleri kaşlarını, gözlerini, dudaklarını boyuyolar.
ve aynen şöyle bir diyalog geçiyor aramızda..
Ben- şştt napıyosunuz kız siz burda
Kızlar- hiiç naptığımızı görmüyomusun körmüsün yoksa hihihih ehehehe -stand up çı bebe çok komik sanki peehh-
Ben- terbiyesizlik yapma bücür utanmıyomusun yüzünü gözünü boyamaya  hemde pastel boyayla bak onları suratına sürme yoksa bıyığın sakalın çıkar alerji olursun.
Kızlar- yaa yok bee çıkmaz sakal makal 5c den cevriyede yapıyomuş hiçbişeycik olmamııışşş
Ben- -yumuşuyorum tabi abla sayılırım yönlendirmek lazım demi ?- bak tatlım mevzu o değil, daha çok küçüksünüz makyaj yaşınız değil bak biz yapıyormuyuz?
Kızlar- o zaman sizin devrinizdi yapsaydınız sizin devriniz geçti şimdi bizim devrimiz!!!
tabiki o cüceyi alıp lavabo aynasına vura vura parçalayabilirdim lakin olayın şokuyla sesim çıkmadı..

yani yeni nesil çok felli Arkadaşım bunu bilir bunu söylerim ben.
minnacık 7, 8 yaşında bebecikler ellerinde telefon yani herkez iletişebilir telefon değil konu..
konu o telefon aracılığıyla yapılan icraatlar.
geçenlerde işten geliyorum bizim kapının önüne oturmuş 3, 5 kız çocuğu ellerde olmazsa olmaz aksesuar telefon müzik dinliyorlar gayet doğal tabi ama çalan şarkı Sıla sevişmeden uyumayalım. ve bunu haykırarak söylüyorlar arada geçen muhabbet ise.. ''kızııımm varyaa o gökhan senden hoşlanıyo bencee - ay eveet bende öyle düşünüyorum okullar açılsada görsemm onu yaa melek yüzlüümmm çok seviyorum galiba aşık oldum ya of of!..'' Yuhh!!!  Ve ağızlarında hep aynı cümle '' Hayat çoook zoor'' hayattan bihaber insan hücrecikleri ne olacak!
Bir gün okul çıkışı ders çalışmaya sınıf arkadaşımın evine gitmştik toplam 3 kız ders çalışıyoruz neyse kızın annesi geldi anneniz n'örüyo babanız napıyo derken nasıl olduysa bi baktım ev sahibi kız elimden montumu kapıp sweatshirt'inin içine sokuşturdu ''-Anneee bak bana hamilelik yakışıyomuuu???''
........
ve biz o zaman daha 13 yaşındaydık.
şimdi bu hatunların neyini toplayıp kiminle çarpalım ki ortaya bir hanım hanımcık kızcağız çıksın?

Neyse.. toplama diyodum yine nerelere geldik.
Düşündümde biz bunları toplamayalım bence.. Baş edemeyiz. bırakalım dağınık kalsınlar..

Buda Şarkımız olsun..

Not: hemcinslerime ve ya karşı cins'e b*k attığım düşünülmesin lütfen. Konu yaşanılanlar ve genelleme..;)

Hiç yorum yok: