8 Ağustos 2011 Pazartesi

Hayirli haftalar olsun..

Yeni bir hafta yeni bir gün ve yeni bir saat'in içersindeyiz.
iş,güç koşturmaca oruc derken doğru dürüst yazamıyorum. Zaten günlük yazmak gibi asla sekteye uğramayan bir alışkanlığımda olmadığı için yazmayı unuttuğum oluyor arada ''ha bi blog vardı napıyo acaba?'' diye soruyorum kendime sonra kendimi burda buluyorum.
Gezip tozamadığım için pek yazacak malzeme çıkmıyor. ama blog'um boynu bükük kalmasın diye halimi ahvalimi yazayım dedim.
Malum mübarek bir aydayız oruçluyuz ee hava sıcak insan zorlanıyor tabi.


Daha oruc tutmaya başlamadan nasıl dayanırız bu susuzluğa diye soruyorduk kendimize
Şüphesiz Rabbim sabrını veriyor. Ben ki susuzluğa hiç dayanamazdım, ama şimdi acıksakta susasakta o kadar baskın olmuyor çok şükür.
Bir gün niyetlenmeden tutamam dayanamam diyen bebe bünyeli insanlar gördüm şaşıyorum Rabbim'in vereceği sabırdan şüphe edenler var. Tercih meselesi diyorum geçiyorum.
Birde somalide canıyla uğraşan kardeşlerimiz var gazetelerden, haberlerden gördükçe ürperiyorum. halbuki herkes birazcık elini vicdanına koysa zengin zenginliğinin % 1 ini paylaşsa bu dramlarla karşılaşmayacağız
Servetini malını, mülkünü ahirete götüreceğini düşünenler var kefenli cep ısmarlayacak onlar. Kişiye özel..!
Çok şükür halimize misal ben Ailemle tok eksiksiz Şükredilesi bir yaşam sürerken şükretmemek beni insanlıktan çıkarır.
Herkes'e mutlu eksiksiz şükürlü Oruclu güzel bir hafta diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun..

Hiç yorum yok: