15 Ağustos 2011 Pazartesi

G.n.c Konuşuyor..Tikkat Tikkat..

Uzun uzadıya bir bankamatik kuyruğu şokunu günde 2 kere yaşayan zavallı bildiriyor..

-Bankamatik, Paramatik Atm, siz ne derseniz diyin bence Hassmatik, Cinsmatik hatta Bende Tikmatik..-

Şu yaz sıcağında caanım klimalı ofisten çıkmak istemeyip kendimi koltuğuma yapıştırmak istesemde olmuyor maalesef.
Rutin işler rahat vermiyor habire dürtüklüyor. yapılmak zorunda..
Yine gittim bankaya Aman yarabbi! yanyana 4 bankamatiğin 2 si problemli diğer ikisine çin seddinin andırırcasına uzun upuzun kuyruk hakim..
El mahkum gittim girdim sıraya zaten hep bana denk gelir şu emekli maaş çektirme olayı..
+Kızıım bi çekiver şu maaşı
''Tamam teyze.. Şifren neydi.. Hah buyur maaşın..''
Ben o küçük zaman dilimine yukardaki üç cümleyi sığdırmışken teyze ''Akranım olan torununu bu sefer gelemediğini romatizmalarını yaşımı okulumu işimi incığımı cincığını sorup soruşturuyo'' valla teyze direk tc'mi veriyim ben sen google sor beni diyesim geliyo.
Lakin bu gün bankamatikteki tacizci nineleri özledim. Keşke o sarı dişli Küf kokulu tekstilciler kralı tiplemeli adam dönüp gülümsemeseydi de 10 teyzenin maaşını cekseydim dedim.
Aahh tanrım! adama bir yaklaştım geri kaykılmam bir oldu o nasıl bir koku? abisi 21.yy'da yaşıyoruz. deodorant icad edildi sabun var en önemlisi ya. ter desen değil yada karışık küflü müflü tuhaf bişey..Bir diş var kuyumcuya altın diye götürsen yutar kesin :D Sapsarı Anamm koyu sarı öff! ne fırça görmüş ne diş macunu..
Kekoluk diz boyu zaten o konuya girmek bile istemiyorum yoksa klavyeye üsküframı ne? işte heh! ondan edicem. Benden tiksinin istemem yani..(*_-)

o sıcak kokulu havayla saçımı attıriyim derken parmağımla gözümü fırtlatıyodum. Kör olabilirdi yem yeşil ile masmavi arasında karar verememiş dönek renkli gözlerim..
Ve..

Kilo verdim. Mutluyum hayat bana güzel..
Buda Benden..

Hiç yorum yok: